Translate

måndag 16 maj 2011

Måndags morgon i Galärbacken.

Gav bort min tvätttid till grannen precis innan jag skulle somna på "fejan". Var uppe med tuppen, nästan.. Innan åtta iaf. 07.52. Fick lätt panik. Men har tydligen inte hört min sambos alla sjuhundra femtioelva larma som alltid han snoozar på dessutom. Och då låter de ena som elden är lös! Nu blir de ca "milen" med mina röda löparskor. Helgen gör ju sitt liksom. Ska försöka att inte äta godis i minst 4 dagar. Sedan är de nog kört som vanligt. Efter turen ska jag slänga upp lite gamla bilder på tomten för den som är intresserad. Men i veckan kommer de nya:) Och Fjällbacka visar sig från sin ljusa sida idag. Grymt väder!


Bild lånad från nätet, men de är precis så mina löpisar ser ut.
I löv them, men man kan ju inte ha rosa på sig:)

Bild tagen för bara några minuter sedan. Just så här ser de ut över havet just NU!
Tjing tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar