Translate

söndag 15 maj 2011

65 års kalas

Helgen har bara varit en massa jobb. Och mellan jobbet och sängen har jag hunnit med två kalas. Igår va de en goding som fyllde 35 och nu innan lunch hann jag fira den andra godingen. Vilka de va?! Nja, de säger jag inte.. De där med att avslöja åldern på tjejer de är känsligt..

Ni som undrar hur de går med tomten kan jag meddela att arbetet legat nere i några veckor, men till veckan kommer Gerle tillbaka och då ska de börjas gräva för avlopp. De är ett skitgöra men de måste göras!! Jag kommer vara där med canonen och ta bilder och lovar även bilder från mina nya hoods. Tomten, skogen och ängarna. Nu när grönskan är här är de oslagbart vackert!

Nu snart jobb och tydligen en helt magisk final i någon isig sport:)

Puss och kram ses på stan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar