Translate

måndag 23 maj 2011

Inget j-vla plasta skit!

Big bathroom 2 sinks?

..Och så va de här med vårat stora badrum. Ska man ha två handfat eller bara ett. Vi står nog och lutar mot två. Men vilken, det finns ju massor! Jag vet iaf vilka som inte finns med på vår lista och de är de som är gjorda i plast. De är inte snygga i längden. Man kan ju redan se de när man går runt på IKEA. Nä, porslin eller vad de är.. TACK! Om jag blundar kan jag se hur mitt nya badrum kommer att se ut. Men vi är ju två som skall komma överens. Kan avslöja att vi kommer att ha ett hörnbadkar med vattenfall och i bubblor ..mer säger jag inte nu. Men kommer mer info snart. Här är några sinkar som jag kolla på..

Plast?

Ingen plast.

Ingen plast.

Ingen plast.

Samma som ovan fast mer av bilden:)


Ingen plast.


Plasta skit? Men fin. Men svart.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar