Translate

tisdag 3 maj 2011

Jättekonstiga funderingar.....

Det är nog inte bara jag och P som suttit och lekt med huskatalogen och försökt fantisera om hur en helt vanlig dag i huset kommer att bli!? Just på denna bild står ankan i mitt blivande "biblotek"/vårat vardagsrum. En väldigt stor anka! Jätteanka! Som tur var inte Anna Anka!!!

Det är fortfarande svårt att tänka sig att typ i mellandagarna flyttar vi dit till huset. Att det kommer finnas ett hus som är vårat. Det är en konstig tanke. Jättekonstig! Men jag längtar så jag håller på att dööööööö.. Känns som vi vuxit ur denna lägenheten nu. Som man växer ur kläder, ungefär! Sedan Qvintus kom med i familjen så känns den om än, ännu mindre! Och han är bara en lite filur på 4 kg.

Näää, nu får jag sluta flumma och hoppa i säng. Att jobba natt kräver sin sömn. God natt (alla ni som läser) och ha en riktigt bra dag.

Pussilussen



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar