Translate

lördag 21 maj 2011

Lyckans Sjö


Hemma hos Lycken /Sjö och myser. Märta & jag har fixat lite i trädgården och Peter & Peter gör en trappa... Vilken trappappappappaaaaa... och de finns en envis talgoxe som älskar deras hem. Fullt ös medvetslös. De väntas grill. Sitter ute på altan och bloggar med en nyfiken Alve vidsidan om. Börjar bli lite kallt. Trist. Vad tog de fina väder vägen. Inte är de i Pixbo, inte. Har ni det fint i Fjällbacka?! Saknar Qvintus. Han har föräldrar fritt ikväll. Åh vad han kommer bli glad imorgon när vi kommer hem. Och jag är så sugen på att fixa soffbordet med mina nya IKEA prylar. Är ni nyfikna på mina inköp, look down!

Ovanligt att inte tänka rosa för mig, men handduken lyckades ändå bli ROSA!
De är svårt att bli kvitt en last! Grönt och fint nytt matunderlägg till katten!
Han älskar det redan. Fråga mig inte hur jag vet, men han är som sin mamma.  Som mig asså!

Allt detta är till soffbordet. De kommer bli så bra.
Ni får se imorgon:)

Två nya bananfiberlåder till min älsakde Expedit.
Är det någon mer som har Expediter som vill dela tips.

IKEA saknar ni denna lapp!? Fick ju till och med stickprovs kontroll på scanningen,
men ni får skylla er själv att ni inte såg att jag fick hem skyltexet. Sorry!



Framöver blir det mer IKEA insperation på Livet i Fjällbacka. Me like IKEA och jag fotade super mkt igår. När man inte får med sig mannen till affären så är man glad att man har en Iphone. De va väl kanske någon personal som tittade underligt......

Ha en fortsatt trevlig lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar