Translate

tisdag 10 maj 2011

Jag är kär...

Trend spannat utemöbler på Happy Price idag med mina vänner. Shit vad fina UM de finns. Vill köpa NU! Fast de är kanske lite väl tidigt!! Eller? P och jag brukar ha ganska lika smak så hoppas han faller för samma som jag. Annars har jag nog lite underlägge som jag kan ta igen på utemöblerna:) Kan se mig själv slappa med en bok på altanen medan P klipper gräset!! Eller det va kanske jag som skulle klippa gräset? Oavsett så är jag kär i idén om att jag ska ha en altan med utemöbler. De blir ju till och med två uteplatser att fixa UM till... Men på baksidan är vi nog redan rätt överens om typ trämöbler, enklare model.


Denna vann mitt hjärta med en gång.

Hoppas Peter känner som jag.. För denna vill jag ha!!!

För båtfolket!

Barbordet står på önskelistan!

För den kitchiga!!!

1 kommentar:

  1. Tycker ni skall bygga er ett STORT förråd på tomten det första ni gör, så är det bara att handla och fylla på med grejjer. Och skulle det skita sig med huset kan ni ju bo i förrådet... ;-)

    Supersnygga utemöbler BTW, hade vi haft eftermiddagssol på baksidan hade jag lätt köpt något liknande (men det känns på nåt sätt fel att sitta och slappa i soffor på framsidan, där kvällssolen är, när alla grannar passerar fram och tillbaka hela tiden...?!)

    SvaraRadera