Translate

fredag 6 maj 2011

Bakis på Ben & Jerry

Igår blev inget som jag tänkt mig.. Jag skulle bli gräsanka (stavat fel med flit) och haft en ego dag. De blev istället en mysig Peter och Sarah dag. Vi luncha på mitt jobb på ute serveringen, lite kallt men vad gör man inte för havsutsikten över den vackraste skärgården!!? och sedan tog vi Tanum runt. De går rätt fort!! Sedan va de en evig väntan om Freddan skulle pigga på sig. -De gjorde han! Istället för att bara köra sin älskade sambo till tåget så blev det hela långa resan in till Vännersborg. F*ck vad långt!!! Och statskörning (ok V-borg är ingen stor stad, men...) var ju ett tag sedan. Jag körde mot trafiken på ett ställe (Säg inget till Adam Alsing). Sedan skulle jag hem med. Panik hur ska jag hitta hem utan P. Och GPSen sluta fungera. Kunde inte varit lättare, bortsätt från att jag tog av vid fel avfart till Uddevalla så jag kom in i centrum. Om ni såg mig säg inget till Adam! Och vägen ner till Tunnlarna var avstängd! Panik nr 2... Hitta ut tillslut på motorvägen!! Hem till den hyrda filmen Eat pray and Love- På svenska; Lyckan, kärleken och meningen med livet. Julia Roberts i all ära men Nej, den va väl kanske inte så bra. Harry Potter, skulle tagit Harry Potter. Blev som sagt datafri kväll!!! Skönt ibland!

Vaknade då imorse bakis på Ben & Jerry. Om man nu kan bli bakis på BJ. Tydligen för hade världens huvudvärk!!

Idag ska jag göra en beställning på Eleven.se. Massa underbara skönhetsprylar håller på att ta slut i badrums skåpet och på fyllning helst igår, tack! Dock inhandlades ett schampoo på Torp innan vi drog vidare på vår tur.
I love this shit från Australian!

Nu ska jag och Q iväg på äventyr..Ha de, som norrmanen sa! och så lurte han lite på de...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar