Translate

lördag 7 maj 2011

Medans Du va borta så.....

Jag går här hemma i lägenheten i pyjamas (Jobbat natt!!) i väntan på den stora båtens ankomst. Nä, vi har inte köpt en båt. Med vår "polare Pär" har. Så nu kan man säga att Freddan äntligen har fått sin "Storebror" som han alltid velat ha!! Och Peter är så lycklig att han har en förstående tjej som låter han vara med att leka!! Karlsson och Storebror precis som i sagan om Karlsson på taket bara att Lillebror har blivit större!!

 Kollat kellys heros. Har du inte sett den!? Är den bra eller är den bra!!? En riktig gammal klassiker med Clintan och Donald Sutherland (hans bästa roll ever och pappa till Kiefer) om andra världskriget, fast kanske mer om en kupp!!
 Ätit äkta god belgisk choklad! Vad skulle jag gjort om jag inte haft min "langare" i Bryssel!?
 Stora Hotellet fick en ny färg. Så grymt fint!!
Kajsa Warg middagen va grymt god. Från inget till en lyxpasta. Papprika, lök, kyckling, blåmögelost, valnötter, m-grädde, pasta och en sallad till de. Volá!! Behöver jag säga att vi blev mätta?
Qvintus ville inte komma in för natten. Satt med sjuk oro över min kattbäbis som nu tydligen blivit trotsig "tånåringen" på jobbet och ville bara hem. När jag väl kom hem så kom han som jag aldrig varait borta och gick snällt med in. Löjlig kattmamma man blivit!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar