Translate

torsdag 12 maj 2011

The Laundry Room

Jag har fått tre rum i huset som jag skall få inreda helt själv. Och inte helt otippat är ett av dem.. Ta Da- Tvättstugan! Den kära vänsterkvinnan (om de finns left womens som läser min blogg) tänker nu: Men lilla vän du måste lobba för ett jämnställt hem! Nej, det måste jag inte, för jag vill inte stå i en BLÅ tvättstuga. Den ska vara ROSA där med basta!!!


Tvättstugaresearch, Leva& Bo, Expressen.

Sista ändringen i måndags hos husförsäljaren var tvättstugs dörren. I
dé stulen rätt av av Peters föräldrar!
 
Några av mina rosa saker Peter helst hade sett på tippen..
Fast de skulle han aldrig säga, därför fick jag tvättstugan!!
 
Jag vet man får inte flytta på en Budda. Men nu ska han ju flytta iaf.
Så ur den vita expediten och sprid kärlek och fred i min tvättstuga, please!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar