Translate

lördag 7 maj 2011

180/210?

Jag löste just de problemmet. Peter vill ha en stor säng på 210 cm. Jag har sagt "Nää, blir inget med de för då hittar vi ingen snygg sängram/gavel. Har alltså löst det problemmet nu. P får sin mega säng, han får dock lösa problemmet med den stora bäddmadrassen och lakan..För jag vill ha en hel! Men vi får bygga en gavel själv.. Vilket P har sagt hela tiden, men inte kommit med något bra förslag. Jag hittade den nu i en gammal inredningstidning vi råkat sno av paret Sjööööö(  vilket vi har berättat )! Lovar ni ska få tillbaka den tidningen..eller fortsätter jag som inget har hänt till gaveln är byggd, sen kan ni få den:) Fast då vill ni väl inte ha den..?? Vad tyck? Se nedan...
Hmm, indianerna va rätt coola att ha.. Men jag ska bo på landet. ska jag ha bönder då? Eller en ko och en gris. Kanske hästar samt säng från Hästens????

Vi får hitta någon som hjälper oss bygga den, sa jag. Inga problem, älskling! J ag bygger den. jag kan det! svara P.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar