Translate

torsdag 24 april 2014

Williams vilja..

Är mammas lag!? Shit, min unge vet vad han vill, och hur man får mamma att göra som han vill. Nästan! Det finns ju gränser.. Men man får ju välja striderna.. Jag ger mig ibland alldeles för lätt.. F** också måste stå emot hans sockersöta uppsyn. Var han tvungen att bli så söt? Alltså jag är helt säker på att det finns en ful unge i Norge som är svensk och att min är egentligen norsk och har otroligt vackra norska föräldrar som är stenrika och har massa oljedollar samt funderar på varför det fick en så ful unge som pratar norska med skåns dialekt. Nääää, P säger att det inte skedde någon förväxling. Ja, jag vet inte jag fick ju lämna dem ensamma när jag blev opererad och lämnad på uppvak. 
Spöke spöke vad vit jag är!!!!
Fötter mot fötter så mysigt..
Lite suddigt blir det när han aldrig ligger still...
Plutt..
Skrutt..
Mums för äpple..
Legoplattan uppskattad av mamma!
Nu jävlar!
Jag fejk gråter då brukar det gå min väg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar