Translate

fredag 25 april 2014

Fröken Duktig!

Det är mitt andra namn. Det är lite jobbigt att vara mig ibland. Jobba natt, vara mamma med krav på mig själv att ha det sådär städat och fint hemma. Är det någon som känner igen sig? Det är inte alltid dock att jag orkar hålla uppe fasaden, men... Tog alla golven grundligt igår när P var och storhandla. W fick kolla på det bästa han vet just nu.. Spöke spöke! medans jag drog dammsugare och mopp runt hans fötter. Njöt av kaffe ute på altanen, sedan drog pojken och jag ut på en skön liten walk runt Åsleröd. Hästarna kom och tittade nyfiket på oss. Längesedan de var i den hagen nu. W älskar hästar! Mysig kväll i soffan med mitt lilla ❤️ Innan jobbet. Gött att nu ha ledig helg innan tuff jobbvecka. God natt, min skatt❤️


En annan mindre bra grej som hände igår var att jag och W lekte i nya bilen. Pappa P skulle visa något trick innefrån huset som gick att göra med bilen. Bara det att vi blev inlåsta W jag och katten. Då hade P gått och satt sig i soffan utom hörhåll. Sånt fixar inte jag. Varmt var det och jag försökte få P att höra att vi var inlåsta. Fem minuter senare upptäckte P mina knackningar och klickade låset och vi kom ut. Panik! W hade såklart inte märkt nått. Han busade med katten i baksätet, men jag började såklart gråta av klosterfobi känslan! Fyyyyyyy..... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar