Translate

lördag 12 april 2014

Åk på tur.. Va aldrig sur!

Och så säg överrubriken med norsk inlevelse så lovar jag att man blir gla'. Våra grannar är ju kämpe glada! ? Nej, jag har allt träffat sura norrmän. Jag brukar allt chocka dem på söndags utchecken. Skåning som jag är så blir det lite språkmissförståelser. När jag säger 3000 tror de jag säger 10 000. Det är ju en jävla skillnad. Då brukar de sura till, och själv fattar jag först ingenting förrän de säger att såååååååå dyrt kan det ju inte bli för en övernattning med middag och dans. Nej, självklart inte jag sa ju tre! inte TIO! Men nu kom vi från själva innehållet i detta inlägg.. Vi åkte på tur till Uddevalla och kan glatt meddela att det bästa köpet var en gummigris från Biltema som nöffar och som W har matat med pommes på Mc Donalds. Själv fick jag några toppar..
Mmm.. Lunch på favoplacet.
Pommes nice!
Grisen vill med ha.. Det slutade med att pappa P fick magpumpa grisen.
Varför äter jag hamburgare? Jag tycker ju inte det är gott! Kom ihåg det till nästa gång nu.. Blä! De där kycklingbitarna som barn äter är mer min stil.. Tänker inte ens försöka skriva ut det för jag kan ju inte ens säga rätt när jag beställer! Sarah då!
Denna spetstopp fick åka med hem. Nice! Ljusblå är min nya love färg...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar