Translate

onsdag 2 april 2014

En nattreceptionist bekänner Del 241

Japp, såhär enkelt var det att smälla i sig 22 kronor. Inga problem alls faktiskt. Frukt och mandel min favorit dessutom. Mmm.. Ensam på jobbet mitt i natten och sötsuget gick inte att stå emot. Jag som minst skulle hålla uppe tills skärtorsdagen. Icke. Att stå emot sötsuget innan m*ns är som att inte få slicka sig om munnen när man äter sockerbullar. Längesedan man åt sådana. Åh, nej det ska inte bli någon sockerbullar här inte. Sånt sug finns inte. J*vla choklad att finnas till....... Och tumören klämmer. Aj, sluta med det. Det gör ont.. Då går jag till doktorn och ber honom operera bort dig. Fattar du!? Jag kan jag med om du ska plåga mig!!!!! Ahhhhhhhh...... Kanske blivit för tjock av all choklad så det är därför den trycker och klämmer. Ojdå! 
Att jobba ensam gör ofta att man sitter och flummar såååååå här. Man blir ju sin egna jobbkompis. Efter 13 år har jag ännu inte tröttnat på mig själv! Kanske för att jag är så där lagom knäpp! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar