Translate

tisdag 1 april 2014

Mars 14 fuck that cancer Okej!

Bästa med månaden var det positiva cancer beskedet... Ni anar inte vilken lättnad för mig och min familj.
1. Kommentaren som gav läsare. Åh, åter igen.. Nej, här är vi inte gravida. 
2. Har nu armband som get ungcancer 950 spänn. Mer pengar till fuck cancer...
3. Mådde verkligen skit. Kan bara säga att jag ALDRIG önskar någon detta mellanland av ovisshet. Sömnbrist och tankar som rusade i 180.. Åhhh har ni inte gått i väntans tid så kan ni inte förstå denna smärta...! Sökte tröst överallt. Tillslut satte jag punkt för alla sociala medier fram till The big day. Ville bara få ur mig mina känslor, men inte alltid bra att görandet öppet när man inte vet utgången....
4. Tröstade mig på bästa sätt med Yoggi glass mm.
5. En bil full med choklad!!! Till mig❤️ Och ny bil till oss.. (Gammal egentligen. En 04:a)
6. William spexa.
7. Sprang en mil dagen innan svaret. En arbetskamrat till min chef Sarah är nog inte sjuk. Sprang milen igår!!!!!
8. Ser din doktor ut såhär när han träder in i rummet. Ja, då är man inte sjuk. Jag har inte cancer. Jag är frisk. Sån lättnad. Äntligen sova äntligen leva!
9. Så här firar man ett Jag har inte cancer! Med tacos och champagne, såklart! (så himla trött.., men lycklig!)
10. Doktorn tyckte dock att jag borde tagit bort plåstret när jag upptäckte att jag inte tålde det. Gjorde ju bara som de sagt... Äh strunt samma vad är utslag mot att vara frisk?! Tumören blir kvar nu när den är god. Den kommer växa lite till sedan klingar den av. Onödigt att operera. Däremot så behåller jag min doktor på Sahlgrenska och ska göra kontroll varje halvår.

11. Lyckligt ovetande över allt som hänt sin mamma, men kommer vara glad när han får veta det en dag..

12. Min älskade blus som var slutsåld på nätet, men som min älskling åkte och köpte i Uddevalla❤️

13. Se denna film. Bara se den!
14. Trött kille efter allt bus med mamma när pappa drog till Köpenhamn sista helgen i mars...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar