Translate

torsdag 10 april 2014

En nattreceptionist bekänner Del 104

När man jobbat en hel natt och traskat runt i samma skor så finns det inget skönare än att spola av fötterna. Och jag har märkt att jag inte kan sova om jag inte får minst två sprut av Victoria Secret body mist av denna doft.. Pure Seduction❤️
Min doft finns tydligen att köpa på Rusta. 

Läser du detta P så önskar jag mig Body Lotion i denna doft i morsdags present eller Gud vad duktig du varit denna veckan-present.. För den är slut och presenter blir jag ju alltid glad för. Tur jag har en blogg där jag kan ge lite hintar till min karl... Hm, borde ju alla tjejer ha! Smart jag är.. God natt med er nu ska jag sova och mina killar åker till Borås och reg. besiktar vår VW -Das auto❤️(Snart kör man tyskt igen. Det skulle bröderna Walter gilla. Vilka de är.. ? Ja, fundera ni på det så sover jag! Zzzzzz)

Ps Nu har jag fått göra min samboooo en jättetjänst (skrivet några timmar senare än tidigare text i detta inlägg..) sååååå nu är jag värd present! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar