Translate

lördag 19 april 2014

Sex ställer till det..

Speciellt om man är otrogen, då ställer verkligen sex till det! Fast nu har jag inte varit otrogen och det är inte sex! vi pratar om nu, utan siffran sex! Min nya bil har sex växlar. Alltså jag som är van att köra automat behöver verkligen inte en växel till att hålla reda på. Det funkade fin fint med med fem tyckte jag. Svärfar sa att den var bra till motorvägen och min sambo menar att den är bra för brännselförbrukningen. Nu sitter alla killar och pustar och stönar och håller med dessa kloka Klarqvist-män och tänker girls! Men det hjälps inte. Tycker fortfarande att den är onödig.. Min strategi är dock simpel. Kör helt enkelt på sexan hela tiden när jag kör över 70. Funkar fin fint. Konstigt nog så ligger mätaren runt 100 sträcket jämnt.. Nej, nu skojar jag bara. Eller? För inte skulle väl jag.. Nääää! 
Das Auto är underbar. Ska som sagt bara få in rätt teknik med växelspaken så är vi på banan. Dock inte Autobanan... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar