Translate

tisdag 15 april 2014

Sunshine

William sover lunch. Jag intar lunchkaffet på altan i troligtvis för lite kläder. På altan ligger även min turtleneck och pressar sig varm i solen. W kastade sig på mig i soffan imorses och kaffet målade tröjan kamouflerad, såg mer ut som ökonsoldatsdräkterna i kriget på 80-talet.. Skulle tydligen torka plant. Man får ju vara smart som farfar sa. W skulle till att spika i en spik idag. Gick nästan. Man blir sjukt impad av de små liven. Och att det är mitt liv. Så nu dricker jag kaffe och funderar på vad vi ska hitta på när lillkillen vaknar. Det lär bli en springrunda senare ikväll dock. Sedan blir det träningsfritt i minst två dagar. Ska ju fixa håret imorgon och är lite sugen på att ha de fint till skärtorsdagskvällen kväll. Alltså mindre sugen på att lägga massa pengar och sedan svetta ner det, det första jag gör. Ha en sjukt trevlig dag! 
Ray-Ban på..
Tröjan torkar torr i solen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar