Translate

onsdag 23 april 2014

Förlåt mig, Sarah!

En person som betedde sig väldigt illa mot mig för ett tag sedan tog kontakt med en polare till mig. Som i sin tur kontaktade mig och frågade hur denna person som jag inte på något sätt känner egentligen kunde få göra rätt för sig. Vi bestämde att det gick bra att ringa mig på jobbet i natt. Skönt att få ett bra avslut. Gött när någon vill säga förlåt! Sedan kan man lägga allt bakom sig och gå vidare.. Fortsättning följer. Imorgon? Tänk om fler gjorde som den personen.. Väntar ännu på en ursäkt för att ha blivit kallad religiös och frikyrklig! JAG?! Sa du religiös och frikyrklig.. Idiot! Jag vet ju knappt varför vi firar påsk och fick Wikipedia för att få rätt ordning på historien.. Fast det var ju egentligen lögn. Jag har inte Wikipedia, jag har fortfarande ingen aning om vad Jesus gjorde på annandagen!!!!  Nu kaffe i solen sedan väntar core och spinning! Kämpa Sarah..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar