Translate

måndag 7 april 2014

Det kom ett brev till.. Carolina!?!

Förlåt oss bästa Carolina! Alltså jag, det är jag som är Carolina, men jag heter Sarah! Men det får väl vara okej då... För att vi tog så lång tid på oss att göra ett ultraljud.. Trots att det stod Misstänker tumör i min journal. När fortsatt utredning visade sig vara fråga om cancer. Nu var det ju inte det så det var ju en j***a tur! Eller vad f*n ska jag säga där... Ditt fall är nu anmält till Lex Maria för att detta inte ska upprepas. Hjälper ju inte mig nu.. Men förhoppningsvis det kanske hjälper just Dig som läser nu en dag.. Vi vill ha dina synpunkter på detta.. Ja, jag har nog ett och annat att säga så jag får väl skriva ett brev. Vi beklagar det inträffade... Okej, men Carolina förlåter, alla kan ju göra fel! Sarah funderar dock lite till på svaret...
Med vänliga hälsningar 
Chefläkaren
Med vänliga hälsningar
Sarah Carolina Karlsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar