Translate

torsdag 1 maj 2014

Spring till Skåneland!

Åååååååhh min Guuuuuud! (Jag säger ju alltid Oh My Goooood, fast försökte mig på en översättning i skrift till skånska!!!) Vad jag sprang.. Har man bara rätt musik i öronen kan man få sina ben att göra nästan vad som helst! Som att springa fort med förbättringar på kilometrarna. Bästa resultat på länge. Det var en ny springlåtlista med Lasse som behövdes. Slängde ihop min på mindre än fem minuter.... Vill ni följa min är det nog bara att söka upp den på LS run 14 Spotify, eller gör en egen. Inte svårt alls. Välj de LS låtar med högst BPM. Ingen aning egentligen hur mkt BPM mina val har, men tänkte snabba låtar som BeBop Cat, Mary Ann och Clap your hands and stamp your feets för att nämna tre. 
Varsågod och följ!
Wiiiiiiiii!
En bild i farten.. Skulle kunna tro att det är Skåneland med tanke på rapsfält med TetraPak i bakgrunden..Fast det är ju Fjällbacka. Så gött att älgarna inte hade matrast! Vad hade jag gjort dåååå!????
Jag efter tuffaste löprundan på länge! Pulsen maxad!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar