Translate

lördag 3 maj 2014

Festen❤️

Ett trettifemårskalas i Hamburgsund. En otroligt rolig fest där klockan sprang i väg. Tiden går snabbt när man har roligt. Sa jag att jag var uppe på scen och sjöng gospel med sju andra. Inte? Det gjorde jag. Men scenen är väl inte min grej. Scenskräck, men jag ramlade inte ner. Genomförde hela numret trotts att jag tappade bort mig och sjöng körledarens parti och kom av mig på klappen för att min vän vid sidan av inte klappa. Sarah på scen är ingen bra grej! Men lite bilder från festen kan jag bjuda på...
En glad tjej som blev firad!
Finsmakare som jag är. Köttbullar sås potatis lingon gurka och Cava! Mm..
Min kille något suddig något i trans i dans!❤️
Min kille med sina barndomsvänner något tidigare på kvällen...
Några flyttade festen till köket där det spelades och sjöng.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar