Translate

onsdag 28 maj 2014

Låt oss prata om cancer Del 5

Det blev en eftermiddag fylld med känslor.. Usch, drog ju hela storyn där på sjukhuset för två damer. Shit, när jag kom till samtalet när min läkare ringde upp och i panik slängde ur sig att det var en tumör.. Då forsade tårarna längs kinderna. Fortfarande jobbigt att prata om det! Det är något med det hemskaste jag varit med om.. När man minst förväntar sig det så bara kom det.. Åh, vad jag skrek och grät den bilresan till vår julklapp. P och jag som skulle ha en skön helg i Bryssel. Nu hade vi ju väldigt kul i Bryssel, men det hade ju varit roligare om jag inte fått beskedet tumör med utgångsläge antingen eller!!!! Den lyckligaste stunden bortsätt från min sons födsel och allt som har med honom att göra, var självklart när min läkare kom in och sa att jag var frisk! Tiden däremellan vill jag helst bara glömma... Så här sätter vi punkt och så pratar vi inte mer om cancer.. Del 6 får vi hoppas aldrig skrivs.. Puss och God natt❤️
Lycklig tjej som satt punkt. Punkt.

Nu ska jag leva.... Matat hästar med de finaste❤️ (Bild lånad av en av de finaste❤️❤️❤️)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar