Translate

torsdag 15 maj 2014

My dress❤️

Åhhh, igår fick jag på mig min prickiga dröm. Vit och rosa. Min "sömmerska" känner mig. Detta är provklänningen av min riktiga klänning som jag ska bära på mina vänners bröllop i Finland i sommar. Men nu har jag snart två klänningar. Denna kommer bli en fin maxiklänning att ha på någon fest i sommar. Så fin! Fast ni får hålla till godo med att jag vänder ryggen till. Vill inte avslöja de spännande detaljerna fram till.. It's soooooooo hot! 
Tröttaste tjejen i stan.. Har en jävulsk träningsvärk i mina lår. Det syns dock inte på bilden men jag har det! Lovar.. Däremot tror jag ingen kan ta miste på den lycka jag känner över Elifs jobb med klänningen. Åhhhhhhh så glad att jag fann dig❤️

Detta sprang jag igår och 5 km dagen förre. Mina bästisar var med mig och de sprang i "mål" förre mig.. Tävlingsmänniska som jag är började jag gråta. På riktigt. Utmattad och har lovat mig TVÅ vilodagar! OMG Sarah Carolina du måste sluta vara en dålig förlorare. Se de positiva i det hela.. Din sommar är räddad..
Lasse Stefanz som rosé. Skål för den som tål alkohol! Haha! Vi går en runda i baren tar ett glas rosé eller två..... Bild lånad av en som la upp bilden på Facebook som i sin tur lånat den av Mariann Gramofon. Tack! 

2 kommentarer: