Translate

torsdag 1 maj 2014

April 14

Då var en ny månad till ända.. Snyft! Det går så fort.. Här är mitt april! 
1. Blåa bilar är vår grej. Den vi köpte till oss själva förra månaden kom äntligen i trafik. Gissa vem som kör den i familjen? Jag! Kör manuellt igen och det går riktigt bra! Ws nya är automat. Han kör också vääääääldigt bra! 
2. Nya rön sa att man skulle sola. Eller iallafall ta lunchkaffet i solen. Jag var på den idéen. 
3. Lisen grät i tv... Jag grät med henne. Sjukt bra tv när ryttarna regerade... Det snackas redan om en andra säsong. Jaaaaaa!
4. Conversa mera! Mina ny Convers är laxrosa. 
5. Fittingroomselfie och köpte tröjan. 
6. Ny doft. Luktar som efter en dag på stranden i Thailand. Mmm.
7. W mata sin nya husdjur. Grisen Sven från Biltema. Rekommenderar inte att barnet har den med i sängen om natten. Värre än Spöket Laban! 
8. Min nya älsklingströja från Lindex. Pyjamasshorts från London.
9. W sov i nattlinne gott om natten. Mysfis!
10. Jag var orange i håret. Tyvärr försvann det oranga, men min frisör har bot. Hjälp kommer idag i form av toningsschampooo.. 
11. Lasse på jobbet❤️ och fick ett snabbt idolmöte i köket..
12. Äntligen är farmor hemma och då har det blivit massa fika!
13. Och en del glass...
14. Första båtturen gjord. Check!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar