Translate

lördag 3 maj 2014

Natt-kick!

Så hemkomna från en fest i Hamburgsund för ca en timme sedan. Om jag fått bestämma hade vi åkt hem redan halv tolv från festen, för då hade jag en dipp down. Fast min sambo vägra så vi åkte hem runt halv tre istället. Sov ju knappt alls efter att gått av mina fem nätter och upp då vid halv fyra idag och la en skumtoning..
Därefter en helt okej lyckad sminkning för att vara gjord av mig i mitt tillstånd- Sengångare! Mitt klädval var kanske det mest lyckade.. HM har helt klart gjort den finaste singoalablusen för säsongen. Skön, snygg och välarbetade detaljer. Sa jag att den var billig också. Peter köpte den!
Mina mos mosh jeans, singoala och jag! 
Pink Pink pink❤️
 
Förresten sa jag typ att jag röjt loss halva huset när jag kom hem med att plock saker till rätt plats samt möblerat om? För det har jag! Ni får se det imorgon med möbleringen om inte P möblerar om innan jag hinner ta bildbevis. Fast NU väntar sängen.. Och nu har jag varit uppe och redo att gå på ännu en natt, fast det är ju några timmar kvar tills dess! Jet leg vad är det? 

Natt pussar på er❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar