Translate

söndag 4 maj 2014

Från Ullevi till TanumStrand

Vår kära Martin Brisshäll den lyllosen har fått uppträda på Ullevi. Det är ju rätt stort ändå, speciellt om man jämnför med mig själv då som gjort ett framträdande på Hambursunds FolketsHus lilla scen. Fast igår intog Martin åter vår lobbyscen och jag tror ändå att det är där han trivs bäst.. För som den sanna trubadur han är så körde han en hitparad som överträffade honom själv. Både jag och min kollega fick feeling och dansa runt i baren och smittade ner våra gäster med vår glädje över Martins låtlista. Underbart! Älskar såna stunder på jobbet. Musik live är något speciellt och jag älskar det.. 
Fick sedan ett sug att lyssna på denna underbara röst resten av morgonen. Den tystnade alldeles för tidigt.. 

Sarah solsken bara skrattar och ler.. Nu sova! Natt natt... ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar