Translate

onsdag 7 maj 2014

Sorgligt men sant...



Då var det väl dags att lägga denna blogg åt sidan. IGEN! Lägger ner en massa tid på bloggen och får inte så mycket tillbaka. Känns som jag skriver för ingen och det är dags att lägga min energi på det som betyder något och just nu är det mitt manus viktigare om det ska bli något av den där boken...

Fick dessutom ett mothugg idag som gjorde rätt ont. Försökt skriva om det jag älskar och nå de personer som kan vara intresserade, men inser att det var inte av intresse och då känner jag att då är det väl ingen mening! Vill ni mig något så vet ni vart ni finner mig.. I Fjällbacka, strax brevid.. Eller i repan på mitt jobb eller i löparspåret eller på en spinningcykel eller framför Lasse Stefanz scen (okej, det händer väl inte såååååååå ofta dock.. haha!) Ni som vill mig något finner mig helt enkelt..



Kärleks kramar Sarah



Ps Mina trogna läsare.. Detta betyder inte slutet, bara inte flera gånger om dagen.. Jag kanske slänger upp ett inlägg typ någon gång i veckan eller i månaden eller om jag vill er något... Men jag kommer ej tokblogga mer.. (kanske till hösten när lusten faller på.....)



Hejdå och tänk på mig ibland!


5 kommentarer:

  1. jag kommer sakna ditt intensiva bloggande, jag är skitdålig på kommentarer men jag känner mig närvarande hos er när jag läser bloggen. nu hoppas jag dock på andra skrifter från dig
    Kram från syster

    SvaraRadera
  2. monica nielsen7 maj 2014 kl. 21:20

    Nej jag som älskar din blogg!!!
    Kommenterar aldrig men jag läser den varje dag.
    Du är en härlig människa och jag önskar att jag hade ditt go när det gäller träning.
    Ha en härlig sommar när vi kommer dit hälsningar Monica mamma till Alex om du minns oss?

    SvaraRadera
  3. Ohhjaaa jag mins dig Monica! Vad kul att du läser.. Hur mår ni du och Alex? Våra pojkar börjar bli stora.. Shit! Ja, men inte misströsta jag kommer allt blogga men inte på samma vis. På nått sätt kan du läsa om mig.. En gång i månaden eller en gång i veckan.. Men tyvärr ej flera gånger om dagen.. Den tar tid bloggen! Och nu får den komma till sidan... Kramar i massor Sarah

    SvaraRadera
  4. monica nielsen8 maj 2014 kl. 09:19

    Hej vi mår bra. Tiden flyger iväg och grabbarna blir ju så stora.
    Kul att du inte lägger ner bloggen iallafall!
    Ha det så bra njut av familjen och lycka till med din roman. Kram!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu la jag upp ett inlägg om träningspepp för din skull Monica😃 och idag satte jag sista pusselbiten till min roman! Det går bra nu:) vi hörs kram Sarah

      Radera