Translate

tisdag 13 december 2011

Vad skrev jag igår...

Jo, att golvet skulle läggas in förre jul. De var ingen som sa innan Lucia! Vårt sovrum blev klart igår...:)

Sankta Lucia. Vi såg ju det förra året och i år få vi hoppa. Det är Mama/Papa-gruppen ikväll. Film står på dagordningen. Och den har jag och min kompis gått och skojat om att vi inte får missa. Nääää, då är det ju bäst att vi åker på den skräckfilmen. Tur att våra killar följer med!!!!

Mkt barngrejer denna veckan. Men också träning. Igår gick jag på löpbandet i en timme och nu skall jag till jobbet åter för lite simning. Vad säger vi om det Mini: Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Målet idag är så långt jag orkar.. Sist var det 1000 m. Vilket chokade mig. Var ju trött efter 2 längder!!!! Men orkade 38 till.
Nu j-vlar!!!

Ses efter att valrossen kommit upp ur vattnet!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar