Translate

torsdag 22 december 2011

Köttbullar, danskt knäckebröd, Iphonekris och en alien i magen!

Jaha, då var man hemma och julstökade i svärmors kök igår. Köttbullar rullades och stektes. Och sedan fick jag baka danskt knäckebröd.. Man började ju prata danska tillslut. Himla gott blev det iaf. Och nyttigt. Sedan var vi och kollade in bilar. Familjebilar. Vi blev kär i en.. Fast det är typ bilen som säger: Hej! Vi har barn-och  barnen styr våra liv!!!! Men ack så fin! Vi får se hur det blir med den... Och det var Peter som blev kär först!
Vi firade Peters syster Annika med innan vi kom hem. Älsklingen höll sedan på att uppdatera min Iphone långt ut på småtimmarna. Stackaren. Leva med en kvinna som mig som ej uppdaterar sin telefon på ett helt år. Shit kände inte igen min tele när jag fick tillbaka den! Men nu är den som resten av alla andras telefoner och inte stenålders.
Innan jag och bebisen och jag somnade så hade den karatelektion med mina inre organ. Hela magen åkte runt. Har aldrig sett det så innan. Det var helt sjukt. Peter blev helt paff han med. Den sparkade och kastade runt sig hit och dit. Shit!
Jag rullade och stekte..

Här är knäckebrödet innan det skall in. Och köttbullarna i skålen blir vår middag imorgon och en till...

Visst blev det fint!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar