Translate

tisdag 13 december 2011

Jag undrar...



När jag låg där och simmade i bassängen så undrade jag..

..Hur mannnen i Åhus tänkte när han gick mot polisen med en kniv och allt slutade med att han blev skjuten i benet!?
1. Jag har alltid undrat hur det känns att bli skjuten. Kom igen då-Skjut!!!
2. Och när man sedan blivit skjuten så kan man ju göra en sådan där coool tatuering som den gamle polisen i CSI Las Vegas har (Läs inte Grissom, utan den andre!) Typ man skriver vid ärret- Datum, plats och anledning.
3. Eller så var han bara jävligt dessperat och fattader inte vad: Lägg ner kniven! innebar!

Sedan tänkte jag lite andra flummiga tankar som...

Hur f-n gör riktiga simmare för att det ska gå fortare?? Vad har de som jag inte har. Eller snarare: De har inte min stora mage!!!

Är ryggsim att fuska? För jag simmade 1 st längd på rygg.

Jag orkar 750 m...... Nääää, nu kör vi 10 längder till... Gjorde 1000 m.

Undra vad barnmorskan säger imorgon när jag ska ställa mig på vågen. Har detta slit hjälpt något.. Eller var det bortkastad tid i vattnet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar