Translate

lördag 31 december 2011

Gravidsymtom..

Japp då har jag fått de som alla gravida bävar för. Bristningar. Både under brösten och under magen. De finns de som har de värre under sin graviditet. Japp, jag känner flera. Men nu är de mig de är synd om. Gråter och blev riktigt nere. Varför skulle jag se dem just nu.. Ska ju vara glad. Jag är ledig på nyår och livet är toppen!!! Jag är ju med barn för fan. Detta hör till. Men homonerna vill gråta... Gott nytt jävla år då på er alla. De började skit för mig så nu kan de ju bara bli bättre.. Eller hur?! Men som sagt utan att svära: Gott nytt år alla gulliga läsare och hoppas ni får en trevlig kväll att minnas. Min första i Fjällbacka ever!!!!! Vi ses på Ingrid Bergmans torg vid 12 slaget eller för er andra på bloggen imorgon:) Då lovar jag vara glad igen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar