Translate

fredag 30 december 2011

Spelkväll

Hata/älskar sällskapsspel. Alla som känner mig väl vet att jag är sådär halvbra på att förlora. Och vill man att kvällen inte ska bli helt förstörd så gör man inte som min sambo igår. Jag svarade fan rätt på frågan innan Gustav.. Näää, de var lika, älskling!! Jag kan ju inte ge dig den bara för att du är min tjej!!! Men för fan Peter.. JAG ÄR GRAVID!!!!!! Ahhh iaf bara jag inte kommer sist blir jag nöjd. Jag kom inte ett steg på två omgångar!! Sista gången så fick jag en fråga vi haft tidigare och jag hann svara innan 2a ledtråden var färdig läst.. Han är son nr 17 av.... Usama bin Ladin!!! 24.. Hur fan visste du de!! Sånt vet man!!!
Dumb Ass ett spel du inte behöver vara smart för. Jag var nog översmart eftersom jag inte kom någonstans!!!!
Så jag kom förbi min sambo!!!! Iiii

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar