Translate

torsdag 8 december 2011

Nytt i badrummet..

Jag har snart använt upp min Nars i färgen Orgasm. Min älskling. Nu tänkte jag testa något nytt. Och detta rouge har jag varit nyfiken på ett tag. Hot Mama- det är ju det jag skall bli. Eller jag hoppas att inte hela jag rasar ihop när ungen kommit ut:(
 
Och en cream som jag testa tidigare är denna. Fast nu har den kommit med mer glow i. Vem vill säga nej. Inte jag. Precis vad jag kan behöva. Och så luktar den gott också. Inte djurtestad. Like.
Och när behöver man inte en mascare liksom. Blev lite glad att Eyeko har gjort en ny och billigare. Måste testas. Sista mascaren jag köpte var en dyrare historia. Ibland lyxar jag och ibland budgeterar jag. Denna gången dax för de budget.


Smink är roligt. Jag har dock blivit en rouge och mascare- nörd. Att ha mer i ansiktet är inte min grej. En riktigt bra kräm under rouget och jag är nöjd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar