Translate

onsdag 14 december 2011

Har du sett den där filmen Shining?????



Frågade ambulanskillen mig. Det var några dagar innan jul för några år sedan. De började brinna i ett ljus i restaurangen. Men när brandlarmet gick så var det första jag tänkte: De luktar kanelbullar!? Blockljus med kaneldekoration:) Branden släckte jag själv (Väldigt liten sådan), men brandkår och ambulans kom ändå med tanke på att de var en riktig "brand". När de fråga hur många som bodde på hotellet så svara jag: Det är bara jag här! Då kom frågan. Schyst ambulans kille!!!! Skrämma upp små natt receptionister så!!!

Och på tal om skräckfilm... Jo, lite läskig var allt den "snälla" förlossningsfilmen... Man blev ju inte jättesugen när man såg den på att födda!!!! Men ut ska ju det lilla miraklet på ett eller annat sätt..

Idag MVC..annars inte ett skit. Nu sova igen. Shit vad man vaknar tidigt! Helt slut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar