Translate

måndag 5 december 2011

Badrumsmöbler..

Vilka blev det till slut. Jo, vi valde till stora: Godmorgon med 4 lådor-Ek 120 cm  (el. om det var 140 cm?)med 2 st hoar i handfatet. Plus ett väggskåp i samma serie i ek.
Till lilla valde vi: Godmorgon med 2 lodor-Svart/brun 60 cm (fanns ej i ek, men jag gillar det mörka skarpt) och en ho. Jättefint blir det. Vi fick grymt bra hjälp på badrumsavdelningen av en Josefine som berätta att hon tidigare jobbat på en Badrumsbutik. Och hon menade att IKEAs är minst lika bra. Har bra funktioner och riktitigt grymt prisvärt:) Man blir ju glad. Vi valde IKEA för att det passar oss. Raka fina linjer. Klassiskt men modernt.

De två färgerna längst ner på bild valde vi. Supernöjda med valet.
Hoppas det blir bra!


Vad händer idag då. Jo, jag och min vän Anna och hennes Alfon skall åka och bada på mitt jobb. Lite VIP. Ska försöka mig på att simma medas Alfons plaskar. Shit vad jag saknar mitt simmande. Innan när jag jobba natt så simmade jag nästan varje måndag innan jobbet (en pariod:) och så hade jag alltid de stora vår/höstsimmet. Simmade en gång 80 längder=2000 m och den andra 1000 längder=2500 m. Jag var så adrenalinkikad de gångerna så det fanns inte. Längtar att göra det igen. Eller få åka längdskidor:) Ha det gott!

1 kommentar:

  1. Det finns små skidslädar till bebisarna att åka bakefter på Men det kanske inte funkar för en alldeles nyfödd en. /Kram

    SvaraRadera