Translate

måndag 12 december 2011

De är måndag!

Då var det måndag igen. Igår skadade sambon stortån. Så han har haft svårt att sova. Nu är han på jobbet och jag lider med honom. De liksom spränger i tån. Aj! Man vet bara man stött i tån i något hur ont det gör. Aj, som fan liksom. Inte kul så här nära jul. Själv har jag sprungit i natt. Inte joggat. Näää näää. Jag sprang! Gravid och allt.. Flera varv på kyrkogården och ut på en shopping gata i Thailand! Flera varv.. Hmmm... Hur går det ihop!? När jag vakna hittade jag detta fina på min facebook:

Nu är det 3:e advent, och Sarah många sparkar känt.
När vi har blåst ut alla juleljus & Sarah har flyttat till sitt hus
Då kommer bäbisen ut med ett tjut

Hi hi, lite nattpoesi

Tack, Marianne (en fd arbetskamrat från Swania-tiden.) -Du är för go!

Vad ska hända en rening måndag som denna då?! Jo, vi hoppas snickarna kommer!? Och Johanna skulle komma hit på fika. Så de blir till att städa lite. Fixa en förlossningsplan. Och så fyller svägerskan Anki år. Grattis till henne.

Fattar ni att det snart är jul!? Det gör då inte jag. Och det ska regna hela veckan. Julstämning så in i bänken-NOT! Men torsdag åker vi till Fredrikstad och då väntas julklapps shopping! Alltid något:) Ha det gott-Nu frulle!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar