Translate

onsdag 27 juli 2011

Tivoli......med retur!

Varit på Liseberg med mannen och Freddan med Familj, men åk aldrig dit när det lovas sol men blir regn. Shit med folk. På vägen hem dock när jag bara hade åkt sagoslottet fick jag reda på att vi-jag och Peter ska snart dit igen med hans familj.Med tanke på att vi har biljetter för 300 kvar så va det ju en glad nyhet. Såna köer till allt. Typ det va väl sagoslottet och radiostyrda bilar som bara var 15 min till. Till och med till spelen va det kö. Men nästan direkt när vi kom så spela P på Twister.Jag säger alltid innan hjulet börjar snurra. "Vi vinner ändå inte...." Så¨va hjulet igång och vi vann stjärnvinst. 2 kg Twister. Kom och ät! 15 spänn va det ju värt. Vann 2 Centerrullar innan vi gick hem med.. Den minsta varianten:)
Att äta mat va ju med ett projekt i sig. Efter att konstaterat att det va kö på alla ställena så blev det en splitt. Tjejerna tog barnen till Kaninhuset medans killarna ragga bord på Tyrol. Tog ett tag men bord blev det.. Schnitzel också. Jag fick den största. Killarnas såg ut som halvor! Shit pomesfrites!

Dax att uppdatera... Känns rätt B. Den är ju samma sedan jag va liten.. Skärpning.

Ut kom vi med en halvrädd liten pojk.



Mongo på Tyrol..Eller bara väldigt hungriga..Orka!

Mat!!!!

E-rätten va bäst. 2 kulor av de bästa!!

Ben och Jerry

Här har vi en som ångrar sig... Snart lyfter han...

Stella och Freddan tog en tripp i Kaninens land...

Kul hade vi och när vi kom hem var det seglartåget i Fjällis. Musik överallt. Båtarna tävlar ju om vem som ska va dj typ. Vem vill var Dum Jävel? Jaaaaaaaaaaaaa, men du är kass!!! Hahaha... Not goood music this year! Satt på F´s båt och sedan gick jag hem och somnade gött!!!!
I vänners lag på båten Måna..

Min P va festsugen...

Jag frös.........kallt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar