Translate

måndag 25 juli 2011

Mordet i Galärbacken del 58

Japp så har det skett igen. När jag kom hem i fredags efter jobbet låg där ett mordoffer brevid dörrmattan. ve och fasa det var en näbbmus. Mördaren kom glatt upp från trappan bakom mig och strök längs mina ben. De är naturens gång men fan jag gillar inte det ändå ens om han faktiskt är duktig. De är ju super sedan när vi flyttar ut på landet. Dessutom har jag fått reda på att Qvintus tycker det är kul att shoppa och har försökt komma in på Tång. Även Mats som bor några hus bort har haft besök av vår prins. Den gången åt Q upp hans katt Siris mat!!!!!!!!! Herregud....

Offer nr vet ej...

Mödaren
Var nere och hämta tvätten i maskinen när jag vänta på bilderna skulle hämtas.. Då hittade jag Q på ett udda ställe.. Suprise mamma!!!!

tittut mamma...Här är jag!!!!

Lägg inte ut på bloggen snälla....!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar