Translate

måndag 18 juli 2011

Ska vi behålla björken?

Dagens i-lands fråga. Ska vi behålla behålla björken? Peter har huggit ner 13 träd medan jag ståt på jobbet och checkat in dubbelt så många rum. När jag kom upp till tomten kl halv nio så stod endast en björk kvar bakom tomten. Frågan var då om jag ville behålla den. Ja, bestäm du sa jag. Då åker den, sa Peter. Så troligtvis gör den de!!!! Ok, det stod en sell kvar också. Men den är ju hur fin som hels.
Allvarligt med ved vi kommer få nu,sa jag..Nääää, sa min sambo.. Den skiten vill vi inte ha älskling. Asp är inget man eldar. Eller var de ask.. Skit samma. Tydligen ville gubben min inte ha ogräset, och det visade han ju tydligt idag. Han har ännu inte kommit hem och klockan är över tio. Duscha..sedan sängen upp med tuppen och checka ut gästerna jag checka in idag.... God natt min skatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar