Translate

torsdag 14 juli 2011

Innan och efter...

Efter en natt med alldeles för lite sömn, totalt hjärnsläpp på jobbet och hjälpt mannen lämna sakerna vi lånat till plattan så somnade jag gott och har sovit rätt ok hela natten. Att blogga igår va inget alternativ ens. Fanns ingen ork kvar när jag dunsade i säng. Tror jag somnade innan jag kom ens till sängen...

Men den som väntar på något gott... Vill kanske ändå börja med att tacka vår vän Robban för ett fantastiskt jobb. Tack vare honom så blev plattan len som en bäbis. Platten är alltså gjuten och på plats. Tänkte visa lite bilder från hur det såg ut först....

Made in Åsleröd

Made of Peter

...och några till som hjälp till...

..och ni vet vilka ni är...

Bra blev det iaf...

Och hur det blev...

Made of Robert och Peter...

Jag står på plattan. Över den ligger en tunn plast. Under plasten är det vatten.

de ska nu brännas och vattnas i 2 veckor, drygt. Då kommer garaget:)
Om jag har bilder på hur jobbet gick till. Vet ej. Jag var på mitt jobbet. Men ska kolla P´s Iphone. Kanske om vi har tur har han tagit något foto från dagen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar