Translate

söndag 10 juli 2011

Båten är i havet....

Vår älskade båt, som P´s pappa köpte samma dag som P föddes. De är specielt!
Lillan heter den efter P´s mamma. Vi målade den föra söndagen. Nu är den i havet-Äntligen!!!!
Nu är det bara att vänta på en ledig dag och vackert havs väder. Kanske redan i morgon för då är jag LEDIG! Jag ska börja flyttapacka. P har lovat ta hem lådor. Sedan ska jag baske mig försöka komma upp och går på ZUMBA-träning med Johanna F. Kan ju bli hur kul som helst om jag orkar och solen skiner... Det är bara att ställa klockan. P ska ju jobba fm-pass hela veckan och det kommer ju hjälpa mig både ons och fre att komma upp till jobbet. Vi båda är svåra på morgonen så tillsammans med katten borde vi ju göra under..
Vi har även pratat om att göra en badtur med moppen till någon insjö. Och det kanske kan bli på onsadag efter jobbet. MYS.
Vår älskade moppe som vi va på tur med förra söndagen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar