Translate

söndag 17 juli 2011

Frukost på D-holmen

Har just smugit upp i båten och snott åt mig mina leftovers av min pizza från igår.. Min frulle är A och O. Satt i sängen och kolla på min utslagna kille. Så trött han måste vara kom i säng.. Detta är kul. Jag vakna när han kom in i kojen då sa han att kl var 4.. Sen
Precis innan han skulle somna kom sanningen fram då va hon 5. Som jag skulle bli arg. Not! De är lungt. Han träffar sin gamla barndomsvän en gång om året typ!!! Precis innan jag somnade igårkväll hoppade Peter och folk i havet precis utanför båten och P hade fått bada som Björne:) hihi.. Näää sova mer sedan drar vi tillbaka till Fjällbacka. Måna gungar i vinden. Sova så jag inte blir sjösjuk!!! Skepp och hoj!!
Frukost... Ser kanske sådär ut men ack så gott med Berith´s pizza... Specielt kall!


En sovande P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar