Translate

söndag 17 juli 2011

God natt från Dannholmen

De va som att stiga in i en ny värld. Chris värld. Idag har jag fått se en kanin och en svan (bildbevis kommer imorgon) som skulle hoppa från 40 m ö h och sedan blev snarare ett litet kaninskutt ner i Skagerack! Och sedan från ingen plan för kvällen till en mindre minibåtsemester med båten Måna till Dannholmen. Min Peters barndoms kompis Chris bor här ute. Oh, ja det är de hus som Ingrid Bergman fick av Chris pappa. Här pågår film inspelning. Hoppas jag inte fastnat på film.. Men jag har träffat sjukt mkt nice folk ikväll och haft en toppen kväll. Peter följde mig till båten för nattning då iförd en björndräkt! Sjukt kul... Min nalle björn.. De skulle nog basta när han kom tillbaka hihi med dräkten på?! God natt från min koj på Måna puss på er. Bildbevis kommer imorgon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar