Translate

onsdag 20 juli 2011

Seglartåg

Jag tror det var fler poliser än segelbåtar under gårdagens seglartåg. Lite trist att de blir så kanske. De som en gång var ett jippo som fick hela samhället att koka har istället blivit något litet som knappt går obemärkt förbi. Vi satt iaf nere på Bryggan till mörkret la sig med P´s syster och hans gamla tjejkompis Marie. Sedan kom massa folk där ibland Freddan såklart! Vi hoppa nattamaten hos Ackes till min besvikelse men att stå i den kön var väl ingen som orkade med.. Trevligt var det iaf.

Idag tog vi vår första riktiga tur med vår egna båt. Iiii vilken lyxig båttur/lunch de blev. Hoppas man fick lite färg, P fick iaf en fisk som fick leva vidare. Och snart ska jag dra mig vidare till Tanum Strand för några timmars jobb. Gött gött.. Hem sedan och ev ta en promis runt berget. Imorgon räknas dåligt väder och vi ska dra till Nordby för shopping. Jag behöver nya kläder. Kram på er alla......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar