Translate

söndag 3 juli 2011

Till tomten på moppen...

Vi tog moppen på en söndagsutflykt upp till tomten bl a. Fy vad varmt de blir där uppe på landet. Nästa sommar lär jag vara färgglad i huden. Shit. Vi orkade knappt vara där i de 5 min de tog att fota lite bilder till bloggen. Men så här blev resultatet. Dessa är de senaste..

Upp mot kanten är de uppmätt för eldstöd som ska gå som i en trappa.

Plattan P jobbar med...

Han har böjt ameringsjärnen själv. Han är duktig såååå...

Asså dessa "p" har P gjort..

Lite blyg så men här är min P.

Huset kommer ligga fint här...

Fin naturtomt på baksidan...

Så ja, sträck på ryggen. Du är bäst!!!!

Moppen är fantastisk.

På vår gata i stan......eller i detta fall landet.
Nu ska jag göra pannkakor till min duktiga man som jobbar till 22. Snart får du komma hem på pk-mys med hallonsylt:) mmmmm..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar