Translate

söndag 3 juli 2011

Lördagskväll..

Blev midag på Skafferiet. Satt ute faktiskt, blev grymt väder där en stund. Deras lasagne är helt underbar, så gissa vad jag åt!? Killarna åt schnitzel som inte är fy skam heller. Sedan ett besök på Bryggan. Varm choklad bjöd Freddan på. Mmmmm... Men näää där satt jag och pressade i typ 1/4 del. De måste vara något fel- Den smakar helt blaskigt. Snälla Fredrik gick in och reklamerade. Joho du klart det var fel. Skratt! De va ju slut på O´boyen i maskinen. Fick en ny som smaka mumma:) Hihi. Och mer grädde på den tack. YES!

Freddan som hade paddlat in i land från sin Måna (Hans båt för de som inte vet:) blev överlycklig när P och jag erbjöd oss köra honom ut till sina föräldrar att hämta motorn. No problemas sagt och gjort. Fast sedan blev vi fast med hans familj ute på altanen. Hur mysigt som helst. Kl var spöktimme när vi kom in till Fjällis igen. Och där gav jag upp och gick hem, medan killarna fortsatte ut i natten.. De hade ju en motor som skulle monteras.
Kan ju inte bara visa havsutsikten. Om man tittar in mot berget så ser det ut så här.
Inte så kul om en sten kommer rullande över kanten. Lite såna funderingar man kan få
när man sitter på denna ute servering (Skafferiet) Hihi

Min utsikt var Clownerna och P. Fantastiskt:)

Innan vi drog till Freddans föräldrar fick Freddan spel på vår spolning på toaletten. Ok, den är kass!
Tack F jag tror du lyckades göra den bättre:)

Ute hos F`s föräldrar på golfbanan (Nä, inte den som vi ska bo brevid utan den riktiga golfbanan!)
Kolla va mysigt.
Hittade P på soffan imorses:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar