Translate

lördag 16 juli 2011

Kom ur garderoben, tack!

I mastersovrummet valde vi bort just garderoberna. Varför? Jo, vi hade hittat vår dröm på IKEA. De är ingen sån där typisk modern som de flesta väljer när de bygger nytt med skjutdörrar.. De har vi ju redan i hallen. Näää, detta är en med gamal stil över. Spegel drörrar med frostat glas. I love.

Fin.

Gillar.

Älskar. Denna är det!!!

Idag blir det nog havet om min kille orkar upp snart... Kan ju inte ligga hela dagen. Och det messade jag honom innan jag hoppa i säng med.. Sov nu inte hela dagen. Det är redan fint väder och jag vill ut på havet. När jag tittar ut genom fönstret ser det ut som segelbåtarna sover där ut. Nu vill jag att vi åker. Ska nu gå en runda och handla lite inför havsturen.....

1 kommentar:

  1. Precis samma har vi här på jobbet. passar nog lika bra för katetrar och kanyler som kläder, fint blir det med lampor i. jag vill också ha den där men då måste vi riva ut gaderoberna vi har och på något sätt har jag på känn att Fredrik inte är så sugen på det.

    SvaraRadera