Translate

söndag 31 augusti 2014

Skinnbyxor och ett Wi-fi ur funktion!

OMG! Det är inte mycket som fungerat nu.. Alltså detta med bloggen och bildproblemet.. Ni har fattat att det handlar om pengar eller!? Mm, jo så är det. Femton spänn i månaden och det är löst. Fast Peter måste göra det för han är den som har ett kort som funkar med köp på nätet och vi kommer aldrig till skott. Funderar bara på att öppna en ny blogg.. Krångel krångel. Ork! Tycker ju bloggandet är roligare än någonsin och ni är ju en del som fortfarande läser.. Jag återkommer!
Så har vårt 4G pajat! Man inser ju hur beroende man är. Surfar just nu på E! Alltså.. E. Sjukt irriterande. Ett i-landsproblem. Nytt modem på väg. Det finns hopp. Jag vill ju spela yatzyworld. Till mina motspelare. Frukta inte.. Jag kommer tillbaks!!! Ehh.. Okej!
Och sist men inte minst. Mina fejkade skinnbyxor åkte på ikväll. Jävla checkt plagg alltså (oj, nu har jag umgåtts med för många bohuslänningar) Får du en fläck på dem så kan man torka med disktrassan!!! Värre är att få av dem.. Man verkligen känner hur varm man blir.. Tur att de inte är äkta. Då hade det blivit som i det där Vänner avsnittet när Ross inte får verken av eller på dem!! Tänk att jag har haft dem på en LS dans på Sommarlust.. Hur gör alla de där kända bloggorskerna när de har sina på sig mitt i sommaren.. Blir inte de svettiga då!? Allt verkar så checkt, men jag vet sanningen.. Fråga mig bara! 

Natt natt nu sova...❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar