Translate

tisdag 26 augusti 2014

Note to myself!

Saker jag måste komma ihåg imorgon!

❤️Dammsuga- Borde inte vara så svårt att komma ihåg eftersom jag går barfota och jag känner all j**** skit som fastnar under fötterna!!!! Tre dagar försenat.. Men W ska sova och man är ju en lydig mamma som inte väsnas under nattningen. Jag har inte ens musik på paddan under tiden jag bloggar typ nu alltså! 

❤️Köpa kaffefilter -Visste att det var något mer P skulle köpt nu ikväll på affären. Vad behöver jag mjölk till om jag inte har kaffe?

❤️Inte äta godis! - Lyckats hålla uppe i två dagar.. Eller ja, denna dag är inte slut!!! 

❤️ Ringa min vän C om en fika.. Vi måste hänga! Massa att prata om.. Pratsjuk! Så blir det ju lätt när man jobbar natt. Man säger ju inte så mycket då liksom. Vem ska jag snacka med. Spökena? Brukar köra lite egna dialoger.. Brukar bli supertrevligt. Snart kommer väl någon gäst på mig och undrar vad jag gör. Haha! Man måste komma på sina egna sätt att vara social nattetid!!!!! Och man får absolut de bästa svaren... 

Ja, men det var nog allt... Ja, just det.. TVÄTTBERGET I TVÄTTSTUGAN!!!!!! Men sedan var det allt.. 

Hej på er! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar